VINST 2

Jamän, det är verkligen min månad just nu! Nytt jobb, vann en canvas här om dagen och igår blev det ett kort. Inte vilket kort som helst heller utan det är ett "Tussan-kort"! http://www.tussans.blogspot.com/

Kanske dags att köpa trisslotter? Eller är det att utmana ödet? Jag vet inte...hmmm...skulle ju sitta fint med några hundra tusen så kunde vi göra den där utbyggnaden som vi vill göra. I dessa tider får man väll en snickare för en sportstyver...ja inte för att jag ska sko mig på andras olycka då men lite kan man väll få njuta av dem dårliga tiderna också. Det känns som jag ända har fått lida ganska mycket även om det vände ganska fort. Jaja, svammel.

Kul var det ivartfall att få vinna ett alster av Tussan!!!

Helgen kommer med stormsteg. Det är födelsedagskalas som står på agendan för hela helgen. Barnkalas på lördag och dem vuxna på söndagen. Phu...känner mig redan trött...*smile*

Kommentarer
Postat av: Hanne

Grattis! Vilken tur du har om dagen! Hoppas det går bra i helgen med allt firandet. Så fint du har gjort det i bloggen medan du har haft en paus, och bra at du är tillbaka.

2008-12-12 @ 21:35:57
Postat av: Veronica

Men gud vad roligt, GRATTIS. en gång vann jag ett kort från Paradise, jag vårdar det som om det vore gjord av blomblad...hahaaaaa



Ha en härlig 2:a advent



Kram Veronica

2008-12-14 @ 10:43:44
URL: http://verro.blogg.se/
Postat av: AnkieG

Va kul att det var du som vann, jag har ju oxå vunnit ett tussan kort.. och nytt jobb oxå- grattis.



Ska bli jättekul att du kommer den 3:e



Kram på dig

2008-12-15 @ 23:42:53
URL: http://ankieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0