Mer att visa


En LO jag gjorde till en tävling hos Scrapbodan, hösten 2007. Man fick beställa ett kit och scrappa. Jag var nöjd med LO:en och var klar i tid men så strulade det till sig när jag skulle skicka iväg bilden. Typiskt! Ja, ja, det var ivart fall kul att scrappa med ett kit och hålla sig bara till det materialet. Det har jag aldrig gjort tidigare.

Här kommer en LO som jag gjorde för att ha på jobbet. Ville ha något som påminde mig om sommar, ledighet men framför allt min älsklingar!

Ni får ursäkta blixten, jag ska bli bättre på att fota av mina alster i dagsljus. Tyvärr scrappar jag ofta på natten när alla sover. Borde vänta med att fotografera men det har jag aldrig tid till. Sen ska jag försöka dokumenter vilka papper jag använder åtminstone. Har inte gjort det tidigare men fattar att det kan finnas ett intresse för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0