Träff-LO:er

Här kommer de utlovade LO:erna från träffen:

image21

Den här är till min BOM som jag håller på med. Den är i 8'x8', vilket är mitt första försöka att jobba i en annan storlek än 12'x12'. Det var en skisstävling och skissen är gjord av Yvonne som varit designteam-medlem hos Scrapbodan. Skisstävlingen vanns sen av Pia (Srapangel). Pssst...hon fick min röst!
Bilden är förövrigt från vår bröllopsmiddag på anrika restaurang Pelikan på Söder. Vi gifte oss 19 januari 2006 i rådhuset. Texten är från en Peter Lemark-låt och jag tyckte den passade.

image23
image24

Här är dubbel-LO:en. Bilderna är ifrån vårfesten på Svantes dagis, maj 2006. Vi hade bara tid att stanna när barnen sjöng sen åkte vi till Norge på semester. Texten kommer sig av att svante vägrade ha på sig den fina hatten han tillverkat och som alla barnen hade under framträdandet. Han tog av den och jag satte på den. Sen försökte jag få honom att åtminstone stå tillsammans med sina kompisar men att sjunga det vara stört omöjligt!
Ser ni min nya passion?! Bubbelplast! Aj löv it! Kommer användas igen kan jag lova!

Nu måste jag hjälpa resten av familjen med lunchen...en sen sådan...

Kommentarer
Postat av: Pia Scrapangel

Jag vet, bubbelplast är så härligt att scrappa med. Jag har testat lite andra material att akryla med, och det blir jätteläckert.

2008-03-23 @ 18:12:23
URL: http://scrapangel.se
Postat av: Hanne

Flotte LO'er. Har forresten en halvferdig liggende og det er ikke umulig at jeg prøver med bobleplast på den.

2008-03-23 @ 20:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0