Äntligen

...så kommer bilder från scrapträffen på söder.

 Den här LO:en började jag på i oktober förra året! Först nu kom jag mig för att slutföra den. Det jag gjorde var helt enkelt att sy på LO:en! Första gången¨men definitivt inte den sista! Ursäkta ljuset/blänket. Glömde ta ut den ur plastfickan.

 Vänstersidan på en LO från min tid i England

 Högersidan, den här dubbel-LO är den första till mitt framtida Englands-album. 1994-95 var jag i Bristol och pluggade och därifrån har jag en massa bilder. En dag ska det bli ett färdigt album.

 Till sist ska jag visa er min nya vackra scrap-inspirerade lampa i sovrummet. Visst är den fin?!

Med det så ger jag upp den här uppdateringen för det låser sig hela tiden. Blä för blogg.se!!!

Kommentarer
Postat av: AnkieG

Oj vad du var duktig, kul med träffar och du kan ju reservera den 18 oktober...



Kram

Ankie

2008-09-11 @ 19:42:02
URL: http://ankieg.blogg.se/
Postat av: Naomi

snygga, gillar cirkel-lo;n jättemycket. har du använt dig av en sån där mall, eller har du fått till det så snyggt ändå?

kram

2008-09-29 @ 07:39:38
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0