No pics...

Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder just nu i bloggen. Hänger inte riktigt med men det verkar ha något med en flytt till ny plattform att göra. Om det inte snart löser sig funderar jag på att flytta min blogg någon annanstans.
Är sjukskriven denna vecka pga operationen. 4 hål i magen har jag eller dem har nog växt ihop nu. Opererades trots allt i måndags. Inga stenar hade jag i gallblåsan! Sonen grät av besvikelse! Själv är jag bara så förvånad över hur trött man blir efter ett sådant här ingrepp!? Jag vilar mycket under dagarna som gått men imorgon ska jag ta med mig dottern på en tur till Ikea. Ja, jag vet, det är kanske inte så smart men hon längtar efter att få ordning på sitt rum så vi ska inhandla lite detaljer. Det får bli lunch och fika-pauser helt enkelt, plus lite soffprovning under vägen.

Vill så gärna lägga upp lite bilder på lo:er men som sagt var, tyvärr går inte det. Återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0