Midsommar och födelsedag


Ja, vad ska jag säga? Hihi...så här roligt hade Svante och jag när vi fikade vid midsommarstången. Ser ni bullresterna?

Midsommarblomsterna fick jag dagen midsommarafton och dem är till mig ifrån mina arbetskamrater.  Dem är del av deras present till mig i anledning av min 40 års-dag! Ja, igår firades min födelsedag i sakta mak tillsammans med min familj, mina älskade barn och min underbara make! Vi firade nämligen midsommar som vanligt hemma, sen åkte vi till Linköping och hotel Ekoxen sent på kvällen.Ungarna älskade hela grejen och ville stanna fler dagar! Väcktes halv 6 av min dotter som var helt exalterad av att bo på hotell! Vi åt frukost ganska länge ( för att vara en småbarnsfamilj ) och efter det spenderade vi förmiddagen vid hotellets inomhus-pool. Varmt, mysigt och alldeles ensamma!  Sen gick vi ner på stan och åt lunch, fikade och handlade godis. Eftermiddagen slöade vi bort på hotellet. Först uppe på rummet, sen gick vi en promenad till en minigolfbana  och senare nere i hotellobbyn. Barnen lekte i hotellets lekrum. Tobbe och jag tog några öl. Helt enkelt väldigt mysigt! Somnade gjorde vi ganska tidigt men trots det sov barnen till kvart över 8 idag! Det blev nästan stressigt för att hinna med frukosten! Vem vill missa en hotelfrukost??? Idag gick vi först till stadens park, ungarna lekte ett tag på en fin lekplats

Nähe..nu måste jag sova...förreste: Jag fick en silhouette i födelsedagspresent av maken o barna...har börjat leka med den ikväll...Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Veronica

GRATTIS på din födelsedag någon dag försent, hip hip hurrrrrrrrrrrra. Och vilken present du fick sen, jisses vilken gullig man du har. Nu har du verkligen något att pyssla med =)



Vill gärna ha en demonstration av allt roligt man kan göra med den. Visa i bloggen vetja =)



Bamsekram från Veronica

2008-06-23 @ 22:15:30
URL: http://verro.blogg.se/
Postat av: Naomi

JÄTTEGRATTIS i efterskott!!!!

kram

2008-06-29 @ 21:56:26
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0