Presenter

Nu så jag att jag utelämnade vad presenterna bestod av. Både den från kollegorna och den från man och barn. Förutom blommor så fick jag ett presentkort på 500:- hos Panduro (!) av kollegorna. Hur rätt som helst! Över till familjens present....

-trumvirvel-...

en silhouette !!!

Thohoooo!!! Yippie!!!

Kan faktiskt inte riktigt fatta att det är sant än...jag har installerat den och testkört lite. Har skurit ut en fjäril, en ask (hela kom inte med...min miss), en ängel och ordet "grattis". Fjärilen är bara helt underbar! Är lite osams med maskinen och hur långt in pappret ska innan man kör igång den men det blir bättre. Jag är nog bara väldigt ivrig vilket inte är bra för mitt tålamod. jag vill så mycket och då tutar jag och kör innan jag är riktigt säker på vad jag gör...hihihi...ja, det är jag i ett nötskal det!

AJ! 

- var tvungen att nypa mig för att fatta att jag inte drömmer....sihouetten är min på riktigt!!! Den pryder just nu vardagsrummet men ska snart få flytta ner till min scrap-hörna i källaren. Ikväll ska jag testa hur jag ska kunna använda mig av fonterna som finns i gubbens Autocad-program. Läääängtar tills jag kan få åka hem till min älskling!

I helgen kommer syrran hem från USA (!) och då hägrar fler presenter! Hon scrappar ju själv så jag har höga förväntningar! Hihihi...

Kommentarer
Postat av: Pia/Scrapangel

GRATTIS - superkul med en sille! (Bara lite avis blir jag ;)



Kram.

2008-06-26 @ 15:22:15
URL: http://piaspyssel.blogspot.com
Postat av: ulrika

Gratulerar på födelsedagen! WOW en sill! Min spottar bara på mig så jag vågar inte använda den ( jo, den spottar- fråga Michaela om du inte tror mig)



Och du, på tal om Michaela, jag har bildbevis i min blogg nu på hur hon ser ut i sina nya jobbarkläder! hihihihi!



Hoppas du fortsätter få sådär fina presenter av din syster yster!



Och sen är jag förbenat ledsen för att min man klantade till det på träffen!!!!!!! Vi får ta och göra om det!

2008-06-27 @ 02:10:50
URL: http://www.nattscrapparen.blogspot.com
Postat av: Naomi

Åh vad kul med en sill! Grattis!

2008-06-29 @ 21:55:06
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com
Postat av: Liv

Jag känner mig verkligen priviligerad och väldigt väldigt lycklig över min sill!

Ulrika; spottar??? hihihi...vet inte riktigt vad jag ska tro? Min låter mycket men spottar? näe, det gör den inte. //Kram Liv

2008-06-29 @ 23:42:52
URL: http://scrapmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0