This is it!

Nu finns det ingen återvändo. Har funderat på det här med blogg så länge och nu är det gjort! Självklart har min lilla hobby en stor del i att det blir en verklighet av mina tankar. Till dig som läser vill jag säga: Välkommen hit, hoppas du ska finna något som intresserar dig. Till mig själv vill jag säga: Lycka till! Nu är det upp till mig att fylla denna blogg med sådant som intresserar mig. Om detta intresserar dig som läsare hoppas jag att du lämnar en liten kommentar. 
Det här är min ego-plats. Här är det jag som styr, bestämmer. Visst det finns regler för hur man uppför sig, vad som inte är tillåtet att skriva och så. Men jag lovar! Jag är väldigt snäll och några större utsvävningar blir det inte. För det mesta kommer min blogg handla om min hobby; scrapbooking. Mina alster kommer hamna här. Har inte hållt på så mycket ännu pga tidsbrist men jag hoppas bloggen ska sporra mig att ta den tiden som krävs. För att pyssla med papper, foton, dekorationer, stämplar mm får mig att må så himla bra!
Jag har en förmåga att svamla iväg om allt och ingenting så tappar du tråden så var inte orolig, det gör jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0