Äntligen!

Nu, efter en vecka, har jag lyckats fotta mina alster från scrapträffen i Skarpnäck. jaja...bättre sent än aldrig!

Först ut är min lilla sötnos:
 Kortet är taget julen 2006, närmare bestämt kvällen före julafton hemma hos mamma. När jag spanade på papper till kortet hittade jag det här (minns inte tillverkaren) och täknte mig genast en snabbscrap, men ack vad jag bedrog mig! Det var pilligt att skära ut detaljerna och det tog en stund innan jag kom på överskriften. När jag ser den så här så kan jag inte riktigt bestämma mig för om den är klar eller inte...
Vidare kommer min dubbel LO:
   Här vet jag att jag inte är klar, det saknas "flygspår" efter fjärilarna.

Eftersom det verkar som blogg.se är med mig ikväll så ska jag visa er mitt första alster med bia:n:
 Blev så himla inspirerad av Ankie Hon gjorde de mest underbara notisblock! Så jag gjorde ett block för mina post-it lappar. Det pryder just nu mitt kök.

Det blir mindre och mindre från mig här i bloggen. Känner just nu att mitt liv är lite för komplicerat för att blottas här. Kan ju hända att fel par ögon läser detta. Onödigt helt enkelt. Jag är bara så himla glad och tacksam för min familj! Älskar er! Utan er hade det inte varit lätt att stiga upp på morgonen...
Jaja....jag har lite alster på gång plus att jag nästa helg ska åka till syrran och då ska jag botanisera lite i norska stämplar. Återkommer...

Kommentarer
Postat av: Naomi

fina LOs och ditt alster med BIA blev ju oxå jättebra!



Livet är ju fullt av upp och nerförsbackar!! hoppas på mer nerför för dig nu då!

stor kram

2008-10-29 @ 10:55:43
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com
Postat av: mia

Pussar och kramar på Goa liv.

Vi kanske kan träffas lite oftare och spy ur oss allt över en pysseldag/kväll/eftermiddag.



KramMia

2008-11-02 @ 12:36:15
URL: http://www.mia-miao.blogspot.com
Postat av: AnkieG

Det blev ju så fint och visst är det kul att göra notisblock. Men nu är jag helt såld på flaskkort...suck.

Kram på dig

2008-11-11 @ 21:33:56
URL: http://ankieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0