Sjuka

Jaha ja, så har första förkylningen drabbat oss! Först ut var jag. Med ont i kroppen, halsen och febrig fick jag vända hemmåt i torsdags förra veckan. Torsdag och fredag var jag sängliggande. Zappa på tvn var ungefär det enda jag orkade. I helgen har Matilda insjuknat och igår fick hon följa med mig på jobbet istället för att gå på fritids. Men idag är hon sämre och vi har stannat hemma. Hon hostar stackarn ända nerifrån lungorna. Hoppas hon nu bara blir frisk till på torsdag, då är det halloween-fest på fritids. Plus att vi åker till Norge och syrran & svågern på kvällen. Så nu håller vi tummen för det! Och att ingen annan i familjen insjuknar så vi tvingas inställa resan... Näe, så illa får det INTE gå! Har verkligen sett fram emot den här resan!

Bjuder på en mysig bild ifrån tidigare i höstas när vi just tagit ner poolen och barnen bestämde sig för att gå på picnic på preseningen där poolen stått....


Kommentarer
Postat av: Naomi

Åhhh.. krya på er!!!

2008-10-29 @ 10:53:03
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com
Postat av: mia

Hej gumman, absolut kommer jag på lördag med minsta packningen hittils:)

Jag ska hälsa från Pia träffade henne en sväng i går på Papprika.Kram Mia med ännu halv oröjt pysselrum, jag är född helt utan organisationsgenerna

2008-11-04 @ 14:44:42
URL: http://www.mia-miao.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0