Tillbaka från Spanien

  Två lyckliga go kart-åkare!

Åter från semestern som inte började som vi ville (försenade 3 (!) timmar) och som sen inte riktigt visade sig från sin bästa sida vädermässigt. 3 dagar i rad med regn! Rekord i dessa trakter under september! Men vi var ändå förskonade. Andra delar av Spanien fick skyffla lera ur bottenvåningen! Men; jag var ledig ! Och barnen fick badat! Åka go kart ! Gå på tivoli ! Äta massor med glass ! Vad mer kan man önska sig ? Har en massa härliga kort att scrappa så nu väntar jag med spänning på mitt nyförvärv....en rosa !!! BIA. Tjohooooo!!! Beställd ikväll för mina födelsedagspengar! Nu ska jag bara betala den så kommer den snart hem till mig! Så Spanien-turen blir ett bia-album!

Eftersom blogg.se inte är med mig i natt (återigen...suck) så blir det inga fler bilder från Spanien. Men jag är tillbaka och snart kommer mer! Plus att jag snart kommer till era bloggar! Har saknat mitt lilla nätverk av bloggar som jag dagligen söker upp!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Ser ut som ni har haft en bra semester. Jag är inte avundsjuk på den rosa...

2008-10-03 @ 07:36:40
Postat av: Veronica

Välkommen hem tjejen. Hoppas ni hade det härligt på semestern. Här har det varit underbart höstväder under hela tiden du varit borta, inte så tokigt =)

Igår var det supersupernice, längtar redan till nästa års Lc mässa.



Ha en superhärligt söndag. Själv sitter jag inne i mysbyxor och försöker få ordning på mitt pysselrum.

Kraam V

2008-10-05 @ 13:50:48
URL: http://verro.blogg.se/
Postat av: AnkieG

Spanien, nu är man ju jätteavis...

Jepp, det var filt, fick det i något av mina paket från Usa- antingen från Muse eller Nook.

Syns vi den 18:e??



Kramis

2008-10-06 @ 18:11:28
URL: http://ankieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0