Väntan på BIA:n, ryggskott och love

  Först ut är min underbara make och jag. I ett onyktert tillstånd måste erkännas eftersom det är efter en mycket trevlig 40-års fest när vi rundade av i vårat kök med en kompis. Men jag gillar bilden. Inte ofta jag gillar bilder där jag är med själv så därför får den vara med här i bloggen. En bra scrap-bild föresten!

Väntan på BIA:n är över!!! Den ligger just nu nere hos vårat postombud...och om jag kan flörta med min man så ska den få komma under vårt tak redan ikväll...YIIIHAAAAA!!!!!

MEN...har fått ryggskott så jag vet inte riktigt när jag kan få leka med min nya leksak.:o(  Har aldrig haft ryggskott förut och vill inte ha det igen. AJ, det gör ont! Men min man fnös åt mina tårar imorse. "Vaddå; du har ju haft gallstensanfall!? Det här är inget jämfört med det"...och han har rätt...men det gör ont! AJ! Om någon vet någon bra kur för att bli av med ryggskottet får ni gärna lämna ett meddelande...

Kommentarer
Postat av: Hanne

Har haft ryggskott en gång. Låg og gick, sakta promenad. Det är ont, men går över. Hoppas du snar blir bättre och kan få provat ut din nya leksak ordentligt.

2008-10-10 @ 09:10:38
Postat av: Ulrika

Va söta ni är!!!!!! Det är sällsynt att man hamnar på foton och ännu mer sällsynt tillsammans med sin man! Gör en fin Lo på den då du känner dig bättre! Jag har tyvärr inget råd ang. ryggskott! Kram Ulrika

2008-10-15 @ 19:42:05
URL: http://www.nattscrapparen.blogspot.com
Postat av: Naomi

Tyvärr inget bot på ryggskott men lämnar gärna en kommentar ändå. ;-)

Grattis till nya leksaken oxå!! Du kommer INTE ångra dig! Blev det en rosa eller en blå? Saknar min jättemycket här borta. Önskar att jag tagit med den.

kram

2008-10-16 @ 03:16:23
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0