Musik - måndagstema i sista stund

Vad är musik för mig?...väldigt mycket skulle jag säga. Har alltid älskat musik, sjunger gärna eller skrålar närmare bestämt i bilen när jag är ensam. Högt och mycket anskrämligt...hahaha...musiken ger mig ro när jag ska koncentrera mig, jag använde alltid musik när jag skulle plugga. Rytmisk musik får det att spritta i benen och jag bara måste dansa. Musik är så fyllt med glädje och det vill jag visa med mina bilder idag. Dem visar mina barn och en kompis till dem som spelar, sjunger och dansar loss ute en kväll i somras.

            Det var en spontan show som skapades där och då.

Fler tolkningar av veckans tema hittar du här

Kommentarer
Postat av: Petunia

Er det ikke Linn Linfors som synger om at "Musikk skal byggjas ut av glede - av glede byggjar man musikk?"

Det gjør musikk for meg.

Flott innlegg om musikk:)

2009-11-14 @ 23:23:17
URL: http://petuniablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0