Återlivad!

Tjolahopp!

Nu är jag igång igen! Ska skaka liv i bloggen med några kort tänkte jag. Får återkomma med mer info ang bloggen och mitt liv senare. Maken vill se mig i gräsklippartagen NU!

 I mars drabbades vi av takras och farstutaket rasade...kanske kan vi realisera drömmen om en utbyggnad?

 Svärmor fyllde å i april och fick biljett till Andra Boccelli och jag scrappade ett kort att lägga biljetten i.

 Älskade nybilen tvättas för första gången!

 Älskade dottern var en stjärnhimmel på senaste körkonserten. Rymden var temat. Åh, hon var så fin och sjöng så vackert, högt över alla andra stundtals! Mammas hjärta svällde över av stolthelt!

Ja, det får räcka för den här gången. Jag återkommer som sagt var!





Kommentarer
Postat av: kela

tack så mycket :-)

Nä, foglossningarna är kvar, men betydligt mindre smärtsamma nu, så det håller väll på och går tillbaka antar jag så det blir väll bra så småning om :-)

Vet itne vem hon är lik, erik tycker mig, jag vet inte. Hon har eriks näsvingar iallafall, så mycket kan jag säga :-D haha...



kram kram

2010-06-02 @ 17:25:00
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com
Postat av: kela

ja...vad är det för stil egentligen???? Sno den underbara lustgasen sådär bara :-o taskigt värre.... ;-) För min kompis så stängde de bara av den helt enkelt,mycket mer pedagogiskt eftersom hon trodde att hon hade den kvar ;-)

kram kram

2010-06-10 @ 21:24:14
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com
Postat av: Veronica

JIPPPPPPPPPI Liv är tillbaka, äntligen.

Tjohoooooooo

Kraaaaaam

2010-06-28 @ 18:31:27
URL: http://verro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0