Scrappat

Här kommer äntligen lite scrappat. Och jag varnar för lite dårlig foto-kvalitet!

 Matildas skolfotot från förra året fick vara med i en av utmaningarna vid Sthlm scrap event.

 Samma här, LO är gjord till en annan utmaning. Här besöker vi moster Hanne för första gången, påsken 2000.

 2007 var vi i Norge på semester och då fångade jag Tobbe när han skulle knycka glass av Svante.

 En 8"x8" LO som jag gjort till mammas skrytalbum. Den här gjorde jag tidigare i höstas när jag var i Norge på scrapmässa.

 Den här LO gjorde jag på Sthlm scrap event i april i år. Älskar dem där bilderna från Matildas tur till The Studio med kusinen.

 Den här gjorde jag oxå i april. Det är från kursen med Yoli. Vi fick göra eget bakgrundspapper med hjälp av distresser och utee.

Det var allt för den här gången och ni får ursäkt den dårliga bildkvaliten!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Så fine LO'er! Moro å få se noe av det du lager.

2010-11-09 @ 08:47:49
URL: http://hanneshjorne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0