BOM



Här ser ni mitt Bom-album. ( står för Book Of Me eller Boken Om Mig helt enkelt ) Det är ett American Crafts-album i storleken 8' x 8'. När jag bestämde mig för att göra ett särskilt album med fokus på mig så ville jag prova ett nytt format. Jag jobbar annars i 12' x 12'. Har gjort några LO:er i formatet och är väll inte riktigt övertygad. Men jag ska ge det lite tid. Bokstäverna på framsidan är "målade" med glace och turkost glitter i flera lager. Väldigt snyggt i verkligheten!

Nu har jag varit på besök på sjukhuset inför min gallstensoperation! Det tog hela eftermiddagen, vilket ju var ganska skönt (slapp jag åka tillbaka till jobbet). Först fick jag träffa en sjuksköterska som berättade om allt runt operationen, vad jag får äta, hur länge före operationen, tvagning före operationen, iordningställandet före op, uppvaket m.m. Sen var det träff med en läkare och vidare en narkosläkare. Intressant och informativt. Mycket bra för någon som jag som aldrig opererats förut och är dårlig på att ställa frågor. Så nu är jag ett steg närmare operationen! Jag längtar! Vill aldrig aldrig mer ha så där ont som jag hade i januari...för j**ligt helt enkelt!
Är föresten fortfarande snuvig...såååå trött på detta nu!!! Den här vintern har varit överj**lig med sjukdomar! Nu vill jag ha våååår! Här kommer en härlig vårbild på några tulpander. Håll till godo:
image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0