Fler LOer

 En dubbel-lo som jag gjorde för ett år sen ungefär. Svante's först jul är det. Mot mina egna principer eftersom jag har bestämt mig för att vänta med barnens första år. Tyvärr är fotograferingen inte den bästa.

Nu ska jag börja jobba igen efter operationen. Känner fortfarande av "hålen". Vet inte riktigt hur det ska bli att sitta hela dagen imorgon, men jag får väll försöka varva med att stå.
Näsan har börjat kittla vilket oftast tyder på en begynnande förkylning. Om jag blir sjuk igen så vet jag inte vad jag ska ta mig till! Vore just snyggt med en sjukskrivning till! MIn chef får spel snart, hon tror nog att jag fejkar vid det här laget...*suck* Tänk, när jag var yngre var jag sjuk ca 2-3 dagar per år! Nu ligger det på minst 2-4 per månad!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Jag säger bara: allergitid - har du tänkt på det?

2008-04-22 @ 08:19:33
Postat av: Pia Scrapangel

Hej svejs. Fina LOs. Hoppas du slipper förkylningen. Jag kommer gärna på mara 15/6 om det finns plats kvar. kram.

2008-04-22 @ 14:46:12
URL: http://piaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0