Operation

Jaha ja, nu är det dags! Om några timmar ska jag åka in för att operera bort gallblåsan. No more gallstensanfall! Hade ett litet anfall i onsdags igen så nu känns det oerhört skönt att det här blir gjort. Även om jag just nu är väldigt spänd.Har varit väldigt off här ett tag. Det har sina runda orsaker. Det är tyvärr en del av min vardag, vissa dagar är helt enkelt off och då kostar det all min energi att klara av mig själv.

Nu tänkte jag lägga in några lo:er som jag inte visat men det vill tydligen inte blogg.se. Så då får jag väll bara säga god natt så återkommer jag efter operationen. Hmmm, jag undrar om man kan be dem suga bort lite fett också när dem ändå är inne och meckar i magen? ;o)

Kommentarer
Postat av: Hanne

Lycka till i dag! Off måste man få vara i bland. Jag letar efter inspirasjon till scrapping - har en halvfärdig LO som ligger på bordet och där har den snart legat i en månad!

2008-04-14 @ 13:17:19
Postat av: Pia Scrapangel

VAd bra att det gick bra för dig! Kram.

2008-04-15 @ 20:40:01
URL: http://piaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0