Promarker...

Idag har 10 promarker-pennor flyttat hem till mig och behovet för fler färger är redan stort! Wow vilka härliga pennor!  Hade jag inte varit så trött hade jag fortsatt måla en stund till men jag måste nog nanna kudden.
I helgen fortsätter vi vår renovering. Bilder kommer snart! Önskar jag kan få undan några kartonger i källarn så kanske jag kan scrappa lite också.

  Den här blev tyvärr lite mörk när jag fottade. Hoppas du kan se och få en uppfattning av LO:en. Pappret som hjärtat är gjort av är röd-metalliskt. Knapparna är ett fynd från min svärmos gamla gömmor som fått lite glitterlim på sig. Kortet är det enda som finns från min och T's förlovningsfika på Torekällberget. Ja, på den tiden scrappade jag inte och fotade mycket sällan ;o) Texten är rubons med lite extra glitterlim. här kommer en närbild:


Kommentarer
Postat av: Pia Scrapangel

Guuud så fin, knapparna är bara så RÄTT!

Kram.

2008-04-04 @ 19:58:32
URL: http://piaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0