Jag scrappar...

därför är jag ! 

I veckan när barn och man varit borta har jag lyckats komma igång med en dubbel-LO. Den är nu utlagd på scrapp-bordet och kanske kan jag komma till skott med att fästa allt nu till helgen. Bildbevis kommer så fort den är klar!
Förresten har jag scrappat 2 kort i sommar/vår som jag blev så himla nöjd med och båda har jag gett bort utan att dokumentera??? Inget av dem kan jag fota i efterhand heller ??? Är jag idiot eller är jag idiot??? Jag säger det själv; Jag ÄR idiot!

Igår kväll kom mannen och barnen hem igen!!! Snusa barn är det bästa som finns!!! Åh, vad jag har längtat! Barnen hade så mycket dem ville berätta och kramarna tog aldrig slut. Men när klockan var halv tolv och jag bara måste lägga mig för att orka jobba så fick jag säga åt dem att släcka och försöka sova. Tror att jag somnade först! Imorse kom Svante och kröp upp i sängen så när klockan ringde ville jag inte alls gå upp. Ville bara snusa barn!
Ja,ja...jag snusade på gubben också! Ja, han hade ju varit borta nästan en hel vecka!? Hihi... Det ska verkligen bli kul att komma hem ikväll till min underbara familj!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Är ett av korten hos meg? I så fall kan jag ordna bild av det.

Låter som om du skall ha en skön helg tillsammans med familjen. Hälsa allihopa!

2008-08-08 @ 21:11:24
URL: http://hanneshjorne.blogspot.com/
Postat av: Liv

Jo, men visst är det så! Då är det 3 kort som jag inte har dokumenterat! Jag tar gärna emot en bild på kortet till dig!

Myser med familjen....Kram Liv

2008-08-09 @ 22:23:39
URL: http://scrapmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0