Konferens

http://www.birkaparadise.se/
Här har jag spenderat det senaste dygnet. Med hjälp av vin, paraplydrinkar och god mat så har det gått. Ja, ja så illa var det inte. Vi var iväg med avdelningen och även om vi hade några timmar med konfererande så var dem flesta till för fria aktiviteter. Tyvärrvar det ganska folktomt på båten så det var dårligt drag igår kväll. Men vi höll fanan högt fram till dem stängde sen gick vi och lade oss precis som alla andra. Idag gled vi igenom Stockholms skärgård med solen gassande från klar himmel. Najs! Lite bränd blev jag men det svider inte.
Här hemma har dem haft det så bra så utan mig men ungarna kom springande alldeles lyriska när jag kom hem. Kändes jätte-mysigt...sen ville dem kolla vad jag handlat :o) Vet inte vad dem blev mest glad för??? Mig, pockemonbollarna eller godiset???
Jaja...back in buisness är jag ivartfall. Imorgon är det vår egna Nationaldag! Hoppas ni alla höjer flaggan i topp. Vi ska fira den med att sätta upp poolen.
Systeryser ringde ikväll och saknade mail med önskelista *ooops* Lovade henna en sådann för några veckor sedan. Nu är det bara en vecka kvar sen åker hon till Los Angeles! Och min 40-årsdag närmar sig med stormsteg! Eftersom min syrra oxå är scrappare och hon ska till USA så kan min önskelista bli hur lång som helst!
Just nu vill min kära make att jag ska komma ut med is på verandan! Mojito står på menyn...See ya!

Kommentarer
Postat av: AnkieG

Hallå där,

Hoppas att dagen var lyckad.

Glömde helt bort att det var pyssel idag, då vi velade in i det sista igår kväll om vi skulle åka till Norrköping och flyga eller inte.



Hoppas att det var många som kom och att Ni hade det trevligt (Veronica har skvallrat att det var jättetrevligt)..

Kram

Ankie

2008-06-15 @ 21:39:58
URL: http://ankieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0