Present-fest

Först i fredags hade vi födelsedagsfest med mannens närmaste familj och då fick jag dessa underbara dekorationer:

Sen i lördags kom systeryster med man och min mamma. Av mamma fick jag pengar som jag bla ska investera  Syrran och man har ju varit i USA och jag hade ju lite förväntningar på deras present. Syrran scrappar ju också. Inte blev jag besviken heller! Min kära syster hade gått bärsärkargång i scrapbutikerna tror jag! Här kommer några bilder på gosakerna:

Underbara thickers!

Kolla in dessa underbara stämplar! Blev kär i dem redan förra hösten när jag såg dem för första gången på en mässa i Norge.

 Läckra brads och blommor.

 Fina filtdekorationer.

Äsch, nu bråkar datorn så mycket igen. Kan inte ladda upp fler bilder. Jag får helt enkelt återkomma med fler härliga presentbilder en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Naomi

Åhhh vilka gärliga presenter!!! och du fick ännu mer?? Ska hålla utkik i veckan för jag vill se mera!! hihi

2008-07-03 @ 22:05:10
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com
Postat av: AnkieG

Hallå där, vilka fina presenter och så hinner du inte pyssla, stackars dig..



Kramis

2008-07-23 @ 10:44:48
URL: http://ankieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0