Glad påsk

 Ja, vad gör man inte för att glädja sina barn!? Sol, snö och en härlig pulkabacke (plus ett kafé med kaffelatte och kakor!). Alla som känner Tobbe vet att vintern är en plåga för honom. Han verkligen hatar snö ! Jag tycker inte om snö men han verkligen hatar snö! Så jag beundrar honom när han hänger med på en sådan här dag! Barnen älskade det och pappa fick till slut sin belöning:
MUMS! Hela familjen njöt av fikat!
Här kommer några bilder från backen oxkså:

Efter en underbar dag i pulkabacken bjöd vi min mamma på påskmiddag.
Jag har tagit kort på lite LO:er men nu ska jag måla dotterns rum! Hon vill ha eget rum pronto! Så jag få ladda upp bilderna senare. välkommen tillbaka1

Kommentarer
Postat av: Hanne

Otroligt!
Jag är imponerad! Hälsa Tobbe det.

2008-03-23 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0