Funderingar

Jag läste ett inlägg hos Scrapangel http://piaspyssel.blogspot.com/ om anledningen till varför man bloggar. Självklart får det mig att fundera...Vet egentligen inte varför jag gör det här? Kanske bara för att alla andra gör det...Persoligen är jag rädd för uppmärksamhet och trivs i anonymiteten. Så det här måste vara någon märklig form av självplågning...hmmm....Snurrigt. Inte scrappar jag särskillt ofta heller så att det finns något att visa upp. Alltså måste jag hitta på annat skriva om annars kommer ingen orka komma tillbaka hit dag ut och dag in för att kolla om jag uppdaterat. Vet ju med mig själv att jag överger bloggar som inte uppdateras så ofta. Inte är jag så duktig på att lämna efter mig ett fotspår i gästboken heller. Kanske skulle skaffa en sådan där räknare så jag kan se hur många som ändå hittar hit? Jaja...inte just nu.

Jag har färglagt lite med mina promarkers igen. Dem är bara för sköna! Nu ska det bli några kort av det tänkte jag. På lördag ska jag till Skarpnäck och scrappa så då ska det bli några kort har jag tänkt mig! Bildbevis kommer!

Kommentarer
Postat av: AnkieG

Hallå där och va kul att du kommer till Skarpnäck. Vi blir många, 17-18 stycken om alla kommer.
Nu måste jag oxå ta med kameran fast då kanske jag slipper själv att komma med på bild hihi.

Kram
Ankie

2008-05-07 @ 18:48:51
URL: http://ankieg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0