Inte aktiv och semester

Ja, inte kan man säga att jag är så duktig på att skriva här?! Vardagen bjuder ju på allt för mycket och kvällarna består mest av barnnattning och sen sova soffan...*suck* Just nu har det varit lite ansträngt på jobbet och det påverkar mig alldeles för mycket. Jag tar helt enkelt åt mig för mycket. Men även sånt tar på krafterna och jag är jätte-trött. MEN; på måndag bär det av söderut på semester. Närmare bestämt Torrevieja, Spanien. I 9 dagar ska vi bada, sola, gå på marknader, dricka gott och äta gott och bara njuta! Ska inte ta med mig något pyssel alls utan bara samla på mig en massa fotografier som sen ska scrappas! Sen ska jag läsa lite...tar åtminstone med mig en bok så får vi se...:o) Med två små barn brukar det ständigt vara rörelse runt en och jag får sällan läsro men jag ska försöka!

Ja, så du som tittar in här nu och fram till 1 oktober finner bara detta tråkiga meddelande. Men välkommen tillbaka!

 Bjuder på en vild viking på språng... och världens coolaste tjej!

Kommentarer
Postat av: Pia/Scrapangel

Inte avis, inte avis, inte avis, inte avis .... ja du fattar?!



Hoppas du får en välförtjänt och superhärlig och avstressande och varm och solig och badvänlig och gourmetisk (finns det ordet?) semster!



Kram.

2008-09-22 @ 10:53:18
URL: http://piaspyssel.blogspot.com
Postat av: Veronica

Åhhh vad härligt det låter med lite Spanien, jag hade gärna åkte med =)

Ha det så trevligt



Kraaaam Veronica

2008-09-25 @ 06:59:00
URL: http://verro.blogg.se/
Postat av: Hanne

Välkommen hem! Hoppas ni har haft en fin semester. Knut undrar när han får sin födelsagspresent. Vet inte om han er mest intresserad i den eller ett besök från det stora utlandet.

2008-10-01 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0