Nytt år!

Ett nytt underbart år ligger framför oss! Jag kan inte annat än känna mig exalterad inför detta oskrivna blad i mitt liv! På något obeskrivligt sätt har mitt liv fått ett rosa skimmer över sig. Vet inte vart allt detta underbara härliga kommer från men visst är min man en del av det...mina två underbara barn....min mamma....min syster och hennes man...min svägerska och hennes underbart söta dotter....min fina vän Åsa...mina fina nya scrapvänner, tänker inte nämna någon vid namn för ni vet vilka ni är och jag är så lycklig att jag funnit er!...utan alla dessa hade inte 2008 blivit så härlig som det blev! Och uten dessa kommer inte 2009 vara värt att uppleva! Tack!
Eftersom jag är i tack-tagen så sänker jag skänka en varm tanke till den person som gjorde min framtid på mitt arbete möjligt...utan honom hade jag inte funnit tillbaka min yrkesstolthet och jag hade inte sett någon ljusning...men nu gör jag det! 12 januari börjar jag mitt nya jobb! Så spännande! Jag kommer ge allt och lite till!

Det skrämmer mig till en viss del att jag känner mig just så här lycklig...vet ju att det kan vända så fort...Men med massor av optimism ska jag ta mig an 2009!

Jag hoppas kunna återkomma snart med lite blider från julkortstillverkningen.
Imorgon ska jag till Skarpnäck och umgås med ett underbart gäng scrappare! Så det kanske kommer några LO:er oxå!? hahahhah....jaja, den som lever får se....

Kommentarer
Postat av: kela

hahha...du är rolig du! En smålandsgran :-D Hoppas den inte har tappat alla barren än då ;-)



kram kram kela

Postat av: kela

hihi...vilken snålis ;-) haha....

Ja, jätte roligt med nya kamerna, min gammla har ju varit urkass så det känns bra att hå en ny så man kan ta lite scrappbilder :-D



kram kram

Postat av: Naomi

Vad roligt att höra att de känns lite bättre det som kallas livet...! Hoppas du får njuta mycket iår.

Hur går det på nya jobbet?

kramelikram

2009-01-21 @ 22:15:21
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com
Postat av: AnkieG

Hallå där vännen, hoppas att du mår bra så här i ruskvädret.



Kardborrestickersna kommer från Panduro och finns där glue dots finns.



Börjar bli dags att planera ett nytt pyssel men förstår inte hur dagarna ska räcka till..



Kraaaam

2009-02-07 @ 11:07:08
URL: http://ankieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0