LO:er och julkort...gamla

 Här är en LO som jag gjorde på Morkarla-träffen för någr veckor sen. Motivet är min underbara dotter som var iväg till en fotostudio med kusinen och faster. Bildserien som vi självklart köpte är en sann källa till måååånga LO:er! Det var kul att göra LO:en lite sliten, vet inte riktigt om jag ska klassa den som shabby eller grunge eller...?

Sen kommer några julkort som jag inte tror jag visade i vintras;


Jag gjorde fler LO:er på Morkarla-träffen men dem kan jag inte visa ännu. Det är en present och jag tror att personen som ska få dem tittar in här med jämna mellanrum. Jag får lägga upp albumet i sin helhet när presenten är överlämnad. Sen är det dags att göra ett 50-års-kort till svägerskan och det ska givetvis visas upp. Så kom snart igen...det kommer mera!

Kanske ska jag få tid att fotta mina ATC-swappar också....återkom som sagt var!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hmm undrar vem du inspirerades av;) Ska vi fika nästa vecka? Jag är ledig alla dagar, ska bara hämta och läåmna på friidrottsläger morgon o kväll. kram MIa

2009-06-09 @ 13:56:03
URL: http://www.mia-miao.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0