Utlottning...

Kolla in denna underbara blogg!  Yoli Design Hon gör helt makalösa tavlor och så har hon utlottning av lite smått och gott just nu!

Nu närmar sig helgen och scrap-mässan sig med stormsteg! Ikväll ska jag plocka fram lite kort och även annat som ska med på träffen. Den här gången tänker jag komma förberedd! Ska åka kollektivt dit så det gäller att tänka på vad jag verkligen behöver. Pengar ska finnas på fickan så att jag kan shoppa vid behov...och även utan behov ...hahaha...
Måste erkänna att jag känner mig lite krasslig!? Ve och fasa! Tänk om jag ligger till sängs på lördag??? NNNÄÄÄÄJJJJ!!!
Men eftersom solen skiner idag så vackert och jag känner mig positiv så bjuder jag på en vacker ros från förra sommaren!


Längtar efter våren och sommaren nu! Vill inte bli sjuk igen! Vill inte ha mer snö nu! Vår, snälla vår kom snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0