9 januari



Dagens bild får bli på Svante's nässelutslag. Stackarn började igår med svullna händer och klåda. Fick åka till närakuten med honom och han fick cortison och tavegyl. Det gav med sig sen men natt till idag blossade det upp ordentligt med utslag över hela kroppen. Han ser inte ut, stackarn. Han käkar tavegyl och förhoppningsvis har det lagt sig imorgon. Han får vara hemma en dag så att utslagen får lägga sig ordentligt så imorgon vabbar jag. Kanske får jag plockat ner julprydnaderna då. Idag har jag inte orkat...
Idag hämtade jag även ett paket från Srapgalen så imorgon kan jag kanske börja på en present som borde blivit överlämnad för länge sen. Det kommer bilder senare när presenten är överlämnad eftersom mottagaren kollar in bloggen då och då.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Stackars liten. Hoppas det âr bättre i dag.

2010-01-11 @ 07:54:09
URL: http://hanneshjorne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0