Projekt 365 - dagar

Jaha ja, ett nytt år och nya föresatser. Tänkte plocka upp ett eller kanske är det flera projekt ihopbakat till mitt egna års-projekt. Ett foto per dag under året, blogga detta varje dag och sen sammanställa detta i en vecko-LO.

Sen ska jag testa mig på att påbörja julkorten för nästa jul redan nu! Kankse inte ett kort i veckan men ett par i månaden så är jag en bit på väg i december.

Först ut är då dagens foto eller foton som det blir; idag har varit en slö dag. Vi var alla uppe till nästan 2 i natt så därför sov vi länge och sen blev det brunch vid 12, julgröt, varm choklad med vispgrädde, kaffe och mackor. Sen har vi alla slöat på varsitt håll, Svante har spelat tv-spel, Matilda har spelat SIM's och städat på sitt rum, Tobbe har läst bok och täckt över dammen och själv har jag slösurfat på datorn, hjälpt Tobbe med dammtäckningen och Matilda med rumsstädningen. En promenad har Tobbe och jag fått till också men det har jag inget foto från eftersom batteriet tog slut. Ska se till i fortsättningen att det alltid ska vara fulladdat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0